Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Sugerujemy również odesłanie produktów w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar proszę adresować na:
Stylowa Xl-ka
ul. Rynek Główny 9
32-600 Oświęcim
Tel: 510 113 137
Proszę nie wysyłać zwrotów na żaden inny adres ani do paczkomatów ponieważ odbiór ich z tych miejsc jest niemożliwy i paczki przewoźnik odeśle do Państwa z powrotem.
Różnice wymiarów ubrań do 1-2 cm , jak również wzory tkanin i odcienie kolorów w rzeczywistości mogą się nieco różnić od tych widzianych na poszczególnych monitorach od zdjęć przedstawionych produktów.
Wymiany
Aby wymienić towar należy odesłać go na własny koszt na adres:
Stylowa Xl-ka
ul. Rynek Główny 9
32-600 Oświęcim
Tel: 510 113 137
wraz z dołączoną informacją:
– numer zamówienia
– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
– pełny adres do wysyłki zwrotnej
– model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę
– numer konta
Na stronie sklepu w zakładce Dokumenty do pobrania jest również dostępny druk dotyczący wymiany towaru.
Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Przy wymianie na droższy produkt kupujący zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie .
Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.
Wymiana trwa do 5 dni od daty otrzymania przesyłki.
Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymiany w formie paczek za pobraniem.
Po dodatkowe informacje na temat wymiany lub zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 510 113 137
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:
+ 48 510 113 137
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU przekaz pocztowy lub przelew tradycyjny.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: stylowaxl@gmail.coml lub telefonicznie: + 48 510 113 137. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zamówionego towaru, następuje na adres firmy:
Stylowa Xl-ka
ul. Rynek Główny 9
32-600 Oświęcim
Tel: 510 113 137
Zwrotu towaru klient dokonuje na swój koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk – odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).
Dołącz do przesyłki dowód zakupu oraz ten protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 14 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonamy zwrotu pieniędzy.
Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto bankowe podane w formularzu. Przy czym koszty zwrotu na zagraniczne konto bankowe ponosi Klient.
UWAGA!!! Ze względu na charakter produktu oraz aspekty higieniczne bielizna nie podlega wymianie i zwrotom prosimy więc o rozważne zakupy.
UWAGA! Zwrotom i wymianom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką. Wszelkie uszkodzenia plomby: rozerwanie, rozcięcie itp. skutkują odrzuceniem zwrotu, wymiany lub reklamacji.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą się nieco różnić od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy więc po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.
Uwaga: do każdej reklamacji lub zwrotu towaru należy dołączyć protokół zwrotu towaru. Poniżej znajdą Państwo wzory protokołu w formacie PDF.