Reklamacje i zwroty

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Sugerujemy również odesłanie produktów w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar proszę adresować na:

Stylowa Xl-ka 

ul. Rynek Główny 9

 32-600 Oświęcim

Tel: 510 113 137

Proszę nie wysyłać zwrotów na żaden inny adres ani do paczkomatów ponieważ odbiór ich z tych miejsc jest niemożliwy i paczki przewoźnik odeśle do Państwa z powrotem.

Różnice wymiarów ubrań do 1-2 cm , jak również wzory tkanin i odcienie kolorów w rzeczywistości mogą się nieco różnić od tych widzianych na poszczególnych monitorach od zdjęć przedstawionych produktów.

Wymiany

Aby wymienić towar należy odesłać go na własny koszt na adres:

Stylowa Xl-ka 

ul. Rynek Główny 9

 32-600 Oświęcim

Tel: 510 113 137

wraz z dołączoną informacją:

– numer zamówienia

– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

– pełny adres do wysyłki zwrotnej

– model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

– numer konta

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. 

Przy wymianie na droższy produkt kupujący zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie . 

Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.

Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymiany w formie paczek za pobraniem. Paczki takie nie będą przyjmowane przez Sprzedającego.

Po dodatkowe informacje na temat wymiany lub zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 510 113 137

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 

+ 48 510 113 137

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na koszt Klienta reklamowany produkt.

Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU przekaz pocztowy.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: stylowaxl@gmail.coml lub telefonicznie: + 48 510 113 137. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni  od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zamówionego towaru, następuje na adres firmy:

Stylowa Xl-ka 

ul. Rynek Główny 9

32-600 Oświęcim

Tel: 510 113 137

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk – odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).

Dołącz do przesyłki dowód zakupu oraz ten protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, to w ciągu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonamy zwrotu pieniędzy.

Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto bankowe podane w formularzu. Przy czym koszty zwrotu na zagraniczne konto bankowe ponosi Klient.

UWAGA!!! Ze względu na charakter produktu oraz aspekty higieniczne bielizna nie podlega wymianie i zwrotom prosimy więc o rozważne zakupy.

UWAGA! Zwrotom i wymianom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką. Wszelkie uszkodzenia plomby: rozerwanie, rozcięcie itp. skutkują odrzuceniem zwrotu, wymiany lub reklamacji.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą się nieco różnić od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy więc po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

Uwaga: do każdej reklamacji lub zwrotu towaru należy dołączyć protokół zwrotu towaru. Poniżej znajdą Państwo wzory protokołu w formacie PDF.

Formularz Reklamacji Towaru